sobota, 23 maja 2015

251# torcik czekoladowo-miętowy



Hej! Dziękuję za wczorajsze piękne życzenia! :)
Oprócz wieży naleśnikowej zrobiłam sobie jeszcze torcik, w smakach które bardzo lubię mięta-czekolada. To połączenie jest jednym z moich ulubionych, zaraz po banan-masło orzechowe!
Ogólnie w smaku ekstra, dla miłośników mięty. Tylko... mój talent przy krojeniu blatów... Pozostawiam bez komentarza hahaha :D Narabia smakiem!

Przepis tu. Zamiast ekstraktu dodałam krople miętowe, z apteki ;)




5 komentarzy:

  1. Oj pyszniutki! :) Pięknie wygląda ten ciemny biszkopt ! :)
    I chyba mnie coś minęło - 100! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlatego zawsze za mnie ktoś inny kroi blaty :D
    Torcik genialny, z chęcią bym go spróbowała ;)
    No i troszkę spóźnione wszystkiego najlepszego xx

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię miętę i czekolade <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda pysznie, ale to połączenie nie jest przeze mnie lubiane :P :D

    OdpowiedzUsuń