czwartek, 10 lipca 2014

40# babeczki czekoladowe z malinami




przepis z moichwypieków






Miało być brownies... ale że nie robiłam ich dla siebie, a nie każdy na cukiernictwie się zna, postawiłam na bardziej prostą, "puchatą" wersję. Wybór okazał się strzałem w dziesiątkę! Wyszły pyszne, idealnie czekoladowe, nie za mocno, nie ma w nich dużo kakako, ale jest gorzka czekolada w kawałkach. I jako, że upały, zachciało mi się je upiec koło 23 dopiero. I nie miałam żadnej miarki, a szklanki niewymiarowe. I myślałam, że nic nie wyjdzie i trzeba będzie wyrzucić... Pomyliłam się, oj zdecydowanie ;)



2 komentarze:

  1. czekoladowe dla mnie sa najlepsze! :)
    i jeszcze z malinami <3

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że nie wylądowały w śmietniku, bo były pyszne;)

    #a#chocolate#cupcake#is#always#a#good#idea ;D

    OdpowiedzUsuń