poniedziałek, 6 października 2014

99# ricotta banana waffles


Czuję się jakbym cofnęła się w czasie i jadła śniadanie z Hanią!
Zainspirowana jej goframi z ricotty, troszkę zmieniłam, troszkę dodałam i... Bomba! :)
Bardzo smakowały mnie i mojej rodzince.

pół opakowania ricotty (u mnie to było ciut więcej, ok 150g)
2 małe jajka
opakowanie budyniu bananowego z cukrem (40 g)
80 g mąki pełnoziarnistej
płaska łyżeczka proszku do pieczenia
łyżeczka kakao
łyżka cukru
łyżka oleju

Ricottę utrzeć z jajkami, cukrem i olejem. Dodać mąkę i mleko, zmiksować. Smażyć w nagrzanej i lekko natłuszczonej gofrownicy (najlepiej o dużej mocy, gofry wychodzą bardziej chrupiące).
Podawać z ulubionymi dodatkami. U mnie to był naturalny serek homo i banan oczywiście :)





10 komentarzy:

  1. Przygarnij mnie kiedyś na gofry, proszę! :(

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja też kiedyś wpadnę na gofra! (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dodać, nic ująć! Są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. teeeeż chcę! ja takich ślicznych nie umiem :c ale Twoje są przepiękne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jeej, cieszę się, że smakowało :))
    aż głodna się zrobiłam przez Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ricottowych nie jadłam jeszcze ale coś czuję, że niedlugo i u mnie zagoszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko co lubię jadłaś dziś na śniadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm gofry, moja maszyna zagłady tzw. gofrownica już dawno odeszła na emeryturę i uświadomiłaś mi, że chyba powinnam zaopatrzyć się w nową ;)

    OdpowiedzUsuń