czwartek, 8 stycznia 2015

159# chia pudding z ananasem



Dzisiaj już nie było takiego pięknego wschodu słońca jak wczoraj. Dzień przywitał mnie smutną szarością. W misce też jakoś mało kolorowo, ale... Bardzo zdrowo i smacznie :) mam nadzieję, że pamiętacie recencję ananasa z wanilią? Dzisiaj połączyłam go z chią na mleku. Barrrdzo szybkie śniadanie!


3 łyżki nasion chia (szałwi hiszpańskiej)
1 szklanka mleka 
1 łyżeczka miodu
ulubione dodatki

Nasiona chia zalałam zimnym mlekiem i wymieszałam (dokładnie). Polecam przez kilka minut co chwilę je zamieszać, ponieważ dość szybko chłoną wodę, i nie zrobi nam się z tego jedna wielka breja, a piękny pudding. Następnie wstawiłam do lodówki na noc. Rano można podawać na zimno, albo można podgrzać i dodać łyżeczkę miodu (ja tak zrobiłam). Podawać z ulubionymi dodatkami.




8 komentarzy:

  1. pudding z chia to świetny pomysł na małe i słodkie co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a czy to prawda że dzienny limit chia to 1-2 łyżki? czy można bez ograniczeń ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze- to nie słyszałam ;) na jakichś angielskich stronach piszą ze zalecają 25g, ciężko powiedzieć na jakiej zasadzie, bo nie poparte badaniami, ale chetnie poczytam jakieś artykuły na ten temat jak ktoś znajdzie :)

      Usuń
  3. Z tym miodem wygląda bardzo apetycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zaintrygowałaś mnie tym połączeniem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja muszę w końcu zrobić te ziarenka ;)

    OdpowiedzUsuń