sobota, 11 lipca 2015

268# banan w cieście drożdzowym



Śniadanie polsko-hiszpańskie, smakowało bardzo ;)

na 1 porcję:

1 mały banan
4 łyżki mąki pszennej (innej nie miałam niestety :P)
50 ml ciepłego mleka
szczypta cukru
ok. 2g suchych drożdzy (można użyć świeżych, 1,5 łyżeczki)

Wszystkie składniki oprócz banana mieszamy dokładnie w misce. Odstawiamy na 10-15 minut. Podsypujemy maką i delikatnie rozwałkowujemy. Kładziemy banana na środek i owijamy go ciastem. Pieczemy 10-15 minut w 180 stopniach. 

Podałam z lodami bananowymi (zblendowany zamrożony banan) i nutellą.




8 komentarzy:

  1. mniam! wykorzystam ten pyszny pomysl :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusisz zdjęciami, aż chciałoby się zjeść, myślę 'będzie pyszne śniadanko', a tu niespodzianka, przepisu nie ma! Czekam z niecierpliwością, już czuję ten smak <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Polukrować wierzch i wykapana...jagodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że właśnie zamroziłam banana ;p byłby deser :D Fajna ta Twoja propozycja :) Czekam na przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz robiłam i się zakochałam, coś pysznego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Same pyszności tu widzie!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jezu jak to wygląda pysznie!!

    http://lifeofangiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń