wtorek, 10 marca 2015

204# jak z dzieciństwa...




Płatki z mlekiem... Jak byłam mała to często je jadłam (tylko wtedy nesquiki itp. :P). Teraz w wersji trochę zdrowszej, ale nadal pysznej i nie przepełnionej niepotrzebnym, białym cukrem. Czekoladowa granola (tutaj przepis) z ciepłym mlekiem, bananem i truskawkami. Szybko, prosto, smacznie i pożywnie!

3/4 szklanki mleka 
2 duże łyżki granoli
1/2 banana
kilka truskawek

Mleko podgrzać w garnuszku. Truskawski umyć i pokroić w małe kawałki, banana obrać i pokroić w plasterki. Granolę i owoce zalać ciepłym mlekiem.



6 komentarzy:

  1. Miałam w tym tygodniu jeść wytrawne śniadania, ale jednak zrobię wyjątek dla granoli, bo naprawdę chodzi za mną od dłuższego czasu. Ja w dzieciństwie nie jadałam śniadań :D

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku też nie, ale się przestawiłam ;)

      Usuń
  2. mleko z nesquikami, skąd ja to znam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasquikami kiedyś zajadałam się ja, teraz robi to mój 5-letni brat, to już chyba to etap w życiu każdego dziecka :D

    OdpowiedzUsuń